W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji
W pierwszej kolejności prosimy o przesłanie na adres mailowy: biuro@ludwimar.pl zgłoszenie reklamacji. W zgłoszeniu powinny znaleźć się następujące dane: Imię i nazwisko/Nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu, wskazanie nazwy bądź numeru zamówionego produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu. Można dodać zdjęcia wady produktu.
2. Kontakt ze strony sprzedającego
Prosimy o cierpliwość. Staramy się rozpatrywać wszedlkie reklamacje na bieżąco i w terminie nieprzekraczającym 14 dni. Odpowiemy na Państwa zgłoszenie i zweryfikujemy problem jaki wystąpił podczas realizacji zamówienia. W odpowiedzi zwrotnej zaproponujemy rozwiązanie powyższej sytuacji.
3. Naprawa bądź zwrot towaru
Jeżeli strony ustalą, że reklamacja zostaje uznana a towar zostanie zwrócony bardzo prosimy o przygotowanie towaru do wysyłki. Do przesyłki należy dołączyć imię i nazwisko, numer telefonu, wskazanie nazwy bądź numeru zamówionego produktu. Wysyłka na adres: Ludwimar Case, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 190, 05-270 Marki, tel: 609 105 565.
Wysyłka towaru jest niezbędna również w przypadku naprawy skrzyni.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. |
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres firmy Ludwimar Case, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 190, 05-270 Marki
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
Jednocześnie przypominamy, że oferowane w naszym sklepie skrzynie transportowe są produktami nieprefabrykowanymi, stworzonymi na potrzeby klienta. Prosimy o zapoznanie się ze specyfikacją produktu.